تابستان گذشته شاهد اولین مورد استفاده عمومی از واقعیت افزوده در نقاشی های دیواری شهر واشنگتن بودیم. وقتی نقاشی های هنرمند خیابانی، کورلی استورز را با دوربین تلفن همراهتان اسکن کنید، می توانید ویدیو ها و مطالب جالبی درباره زندگی و افتخارات پاول رابینسون، ورزشکار مشهور و حامی حقوق بشر ببینید.

در این لحظه ای که من متوجه شدم که واقعیت افزوده یک راه حل برای یک بعد جدید به یادگیری بود. با باز کردن جهان روزمره، می توان حفاری عمیق تر و تعامل با فراگیران را در راه جدید و جالب است.
"واقعیت افزوده" چیست؟

واقعیت (AR) محتوای افزوده می تواند با اسکن و یا مشاهده یک تصویر ماشه با یک دستگاه تلفن همراه است که یک عمل پس از آن ایجاد دسترسی است. این اقدام می تواند یک ویدیو، تصویر دیگر، انیمیشن 3D، بازی، کد QR، و یا هر آنچه که شما می خواهید آن را به. به عنوان مثال، یک نگاهی به این GIF زیر برای دیدن AR واقعی در عمل است.



چگونه می توانم شروع به استفاده از AR در کلاس درس من؟

با استفاده از برنامه از Aurasma و از Aurasma استودیو، شما می توانید خود را "هاله" (یا تجارب AR)، ایجاد و استفاده از آنها برای تعامل با دانش آموزان در راه های خلاق. به عنوان مثال، موسیقی جاز تا مدرسه خود را نشان می دهد هنر، و یا ریاضی به صورت زنده از طریق فیلم از دانش آموزان حل مسائل ریاضی - شاید دانش آموزان می توانند هاله با اشاره گوشی های هوشمند خود را در یک معادله خاص را آغاز کند. شما حتی می تواند یک تصویر ماشه به فرم گوگل متصل به درخواست زمان با مشاور مدرسه، و یا یک تصویر تصویر کلاس در وب سایت معلم خود را آغاز کند یک تور مجازی از یک کلاس درس.
و چرا دقیقا باید شروع کنم انجام این کار؟ آن را مانند یک مقدار زیادی از کار برای تلفن های موبایل.

برنامه های واقعیت افزوده متصل به محتوا می تواند تجارب یادگیری ذهن دمیدن و امکانات یادگیری بی پایان ایجاد کنید. این نوع از تجارب یادگیری واقعا به نیازهای زبان آموزان بصری صحبت می کنند.

زیبایی از واقعیت افزوده است که تجارب یادگیری می تواند به آسانی یا به عنوان مجموعه شما می خواهید. شما می توانید خود را ایجاد کنید، و یا دانلود برنامه های متعدد در حال حاضر ساخته شده متصل به محتوای مختلف. اما آنچه حتی بیشتر جذاب است که دانش آموزان به راحتی می توانید این تجارب خود به خود در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.
بهترین برنامه های AR و منابع خارج وجود دارد چیست؟

گزینه ها برای استفاده از AR بی پایان، و بنابراین در اینجا چند عالی برنامه های واقعیت افزوده و منابع در کلاس های درس مورد استفاده برای ارائه مطالب جذاب و تعاملات برای دانش آموزان عبارتند از:

    Popar اسباب بازی: این کاتالوگ از منابع AR تغییر راه کودکان خواندن کتاب، در پوستر، یا پازل کامل نگاه کنید. (در واقع، همه چیز را یک تصویر متحرک است!) لذت بردن از کتاب های تعاملی خود را در سیارات، اشکالات، دایناسورها، سافاری و زندگی دریایی، و یا شاید نمودار تعاملی در علوم تشریح بشر، جدول تناوبی، نقشه جهان، منظومه شمسی و رئیس جمهور ایالات متحده.
    Daqri: - یک ابزار واقعا خلاق برای طراحی خود پروژه های واقعیت افزوده خود را یکی از فروشندگان پیشرو توسعه دهندگان واقعیت افزوده، Daqri خالق Daqri استودیو است. معلمان علوم، بررسی آناتومی 4D (که اجازه می دهد تا شما را به نمایش تصاویر 3 بعدی از بدن انسان، و قلب) و عناصر 4D (که باعث افزایش یک کلاس درس شیمی با آوردن جدول تناوبی به زندگی).
    (که قبلا Colar) برنامه ترکش: ترکش است رنگ آمیزی صفحات مختلف از هر موضوع. هنگامی که با نرم افزار همکاری، رنگ آمیزی صفحات به زندگی است و اقدامات متحرک اند. به عنوان مثال، دانش آموزان می توانند پرچم خود را ایجاد کنید، و کراوات آن را به علم و آب و هوا با کنترل باد. و یا، از یک نقشه جهان که روز و شب نمایش از جهان نشان می دهد که با برنامه فعال می شود.
    Chromville: مبتنی بر علم رنگ آمیزی صفحات Chromville را مشتعل خلاقیت در کودکان از طریق هنر، فن آوری، و هشت هوش چندگانه. Chromville ویژوال برنامه با استفاده از شخصیت خود را برای ترویج داستان سرایی و ویژگی های یک جزء کلاس درس است که رنگ آمیزی صفحات توضیح امثال بدن انسان و بخش هایی از گیاه است.
    واکشی عجله ناهار: این سرگرم کننده PBS برنامه بچه ها بازی با استفاده از کارت های قابل چاپ به عنوان تقویت قطعات بازی واقعیت است. در این بازی، بچه ها کمک پرفریب سگ سوشی به خدمه فیلم با حل مسائل ریاضی خوراک. هر قطعه بازی یک تصویر ماشه است که به زندگی می آید زمانی که اسکن است.
    STAR افزوده آموزشی واقعیت: با این مواد تعاملی، کاربرگ می آید زنده و و] مدل ها و منابع ویدئویی 3 بعدی برای تقویت محتوا.
    AugThat: طراحی و توسعه توسط معلم سابق، AugThat ایجاد محتوای واقعیت افزوده برای کلاس های درس، به طور خاص دانش آموزان است که از طریق ترک قرار می گیرند و درگیر نمی هدف قرار دادن. آنها درس های متحرک در انواع فرمت ها از جمله محیط های مجازی 360 درجه و تجربه 3 بعدی ایجاد کنید.
    دو بچه و برخی از iPads: این پی، پس از سخنرانان کلیدی و تجارت واقعیت افزوده به اشتراک گذاری به روش های مختلف به عنوان سمبل واقعیت افزوده را به کلاس درس و نمونه های عملی از روش های ساده که معلمان در سراسر جهان با استفاده از AR.

    آیا شما می خواهید اجازه می دهد دانش آموزان به تعامل با مدل های 3D؟ شکستن دیوار از کلاس درس؟ آزمایش با یک برنامه AR - و سحر و جادو اتفاق می افتد.

واقعیت افزوده به عنوان مثال از یک تکنولوژی است که می توانید یادگیری در کلاس درس تحول تر و جذاب تر می باشد. آنچه در گذشته مانند فانتزی به نظر می رسید در حال حاضر بخشی از واقعیت ما. نمونه های عملی برای واقعیت افزوده در کلاس های درس در سراسر جهان استفاده می شود، به عنوان قابلیت پوشش محتوای دیجیتالی و اطلاعات بر روی دنیای واقعی - با استفاده از محرک های LIK

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي شرکت سروش مهر رضوان محفوظ مي باشد.