واقعیت افزوده پسرعموی واقعیت مجازی است که بوسیله ترکیب دوربین و تکنولوژی های نمایشی، تصاویر دیجیتالی مجازی را بر روی دنیای واقعی قرار می دهد. همان تکنیکی که Pokémon Go از آن استفاده می کند تا هیولاهای جیبی را در دنیای شما قرار دهد. حال این مخاطبین میلیونی، ایده AR را دریافته و فهمیده اند و توسعه دهندهایی که در این زمینه کار می کنند با ارائه بازی های AR پیشرفته تر، بدنبال کسب درآمد بر پایه این موفقیت هستند.

"من فکر می کنم که تالار برو احتمالا تولید درآمد بیشتر از کل صنعت VR،" CastAR مؤسسین ریک جانسون در طول پانل گفت. "کدام نیمه برای یک محصول نسل اول AR دیوانه است."

جانسون و panelmates خود، اسپین استاد معاون رئيس جمهور از تولید نیک Beliaeff و Osmo آلمان خدمات مشاوره مدیر اجرایی Pramod شارما، توافق کردند که بازی از محبوبیت خود را از طریق اصالت نام تجاری خود را به دست آورد. اما هر سه اشاره کرد که به این معنا نیست که بازی می کند مفاهیم برای آینده AR ندارد.

"دسته AR برای مصرف کننده تالار برو تعریف کرده است، گفت:" Beliaeff. "این کار ما ساخته شده آسان تر است. آن را آن را آسان تر به فراتر از انتظارات. "

Beliaeff استدلال کرد که AR است که در آینده پایین خط از شرکت های دیگر است که به آن ضربه به دور ترین مصرف کنندگان پس از استفاده از چیزی به عنوان اساسی به عنوان تالار برو. اما در کل پانل خدا را شکر برای این بازی به دلیل آن را نیز مالش کردن برخی از لبه های خشن تبدیل AR به یک هنجار اجتماعی است.

"اگر شما در چیزی شبیه به گوگل شیشه ای و پس از آن چیزی شبیه به تالار بروید نگاه کنید، واقعا سخت بود به نگاه سرد پوشیدن گوگل شیشه ای، گفت:" Beliaeff. "مدت خود خود وام به" glasshole. »اما ما در حال حاضر قبول که مردم در حال رفتن به راه رفتن در اطراف به دنبال تلفن های خود را."

برای توسعه دهندگان، داشتن تالار برو معنی است که مصرف کنندگان خواهد AR مبتنی بر تلفن قبول نشانه آن است که آنها می توانند به آن فضا بدون ایجاد یک محصول است که مردم اجتناب خواهد شد حرکت می کند. این همچنین بدان معنی است که بچه ها این را به صورت عادی را قبول خواهد کرد.

"کودکان و نوجوانان رشد با این تکنولوژی، گفت:" Beliaeff. "برای آنها، این فقط کار می کند."

البته، به عنوان شارما Osmo آلمان خدمات مشاوره اشاره می کند، فقط به خاطر بچه ها دیدن همه بازی چیزی، این بدان معنا نیست که آنها آن را قبول خواهد کرد. به نظر می رسد، مصرف کنندگان جوان استانداردهای.

"کودکان و نوجوانان یک بازار واقعا جالب است، گفت:" شارما. "این بسیار سخت تر به نفع خود بر بچه ها چون آنها بیش از حد بسیاری حواس او را پرت. نوار [برای آنها] واقعا بالا است. "

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي شرکت سروش مهر رضوان محفوظ مي باشد.